švietimas kultūra tautinis tapatumas europinė integracija
Kaip cituoti
Ranonytė, A. (2006) “Lietuvos moksleivių pilietiškumo ir tautinio tapatumo formavimosi prielaidos”, Acta Paedagogica Vilnensia, 16, pp. 63–73. doi:10.15388/ActPaed.2006.16.9708.
Lietuvos moksleivių pilietiškumo ir tautinio tapatumo formavimosi prielaidos
Santrauka
Svarstant tautinio tapatumo ir pilietiškumo reikšmę besikuriančios vieningos Europos kontekste svarbu ne tik apibūdinti juos kuriančius ir palaikančius socialinius, kultūrinius ir istorinius veiksnius ar kylančias išorines bei vidines grėsmes, bet ir apibūdinti kiekybinius bei kokybinius jų parametrus. Remiantis teorinėmis prieigomis ir atliktu moksleivių empiriniu tyrimu analizuojamas tautinio tapatumo ir pilietiškumo ryšys, atskleidžiamas skirtingas tautinio tapatumo ir pilietiškumo suvokimo ir raiškos lygmuo lietuvių, rusų ir lenkų moksleivių grupėse.