Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Audronė Bitinienė
Publikuota 2006-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.17.9700
PDF
Reikšminiai žodžiai
ugdymo mokslas
edukologinis tyrimas
B. Bitinas
Kaip cituoti
Bitinienė, A. (2006) “B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 17, pp. 197–199.
doi:10.15388/ActPaed.2006.17.9700
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 17 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
/
B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai
T 17 (2006)
B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai
Santrauka
Profesoriaus Bronislovo Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas” recenzija.
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Vilija Targamadzė, Aras Viligaila Vėbra,
Profesinio tobulinimo vertinimas Lietuvos švietime: problemos ir perspektyvos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 20 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
Elvyda Martišauskienė,
Disertacijos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 20 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
Vida Gudžinskienė, Asta Railienė,
Gyvenimo įgūdžių ugdymo ir ugdymo karjerai sąsaja: bendrojo lavinimo kontekstas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
Harald Wagner,
Prasmės suradimas tarp neapibrėžtų modernaus gyvenimo modelių ir asmeninės savivertės siekio
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 20 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
Suvi Lakkala, Agnė Juškevičienė, Jūratė Česnavičienė, Sniegina Poteliūnienė, Stasė Ustilaitė, Satu Uusiautti,
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas Lietuvoje: pagrindiniai mokytojų patiriami iššūkiai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Jolanta Navickaitė,
Mokyklos vadovo lyderystė vykstančių švietimo pokyčių kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
Acta Paedagogica Vilnensia,
Pratarmė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 2 (1993): Acta Paedagogica Vilnensia
Vytolis Kučinskas,
Socialinio darbo pagrindai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 7 (2000): Acta Paedagogica Vilnensia
Natalija Bogdanova, Birutė Švedaitė-Sakalauskė,
Egzistencialistinė paradigma socialiniame darbe: ribos ir galimybės
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 24 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Žukauskaitė,
MENTORYSTĖ IR NAUJŲ DARBUOTOJŲ SOCIALIZACIJA: LAIKAS GALVOTI APIE MENTORIŲ ATRANKĄ?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
1
2
3
4
5
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites