Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Audronė Bitinienė
Publikuota 2006-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.17.9700
PDF
Reikšminiai žodžiai
ugdymo mokslas
edukologinis tyrimas
B. Bitinas
Kaip cituoti
Bitinienė, A. (2006) “B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 17, pp. 197–199.
doi:10.15388/ActPaed.2006.17.9700
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 17 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
/
B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai
T 17 (2006)
B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai
Santrauka
Profesoriaus Bronislovo Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas” recenzija.
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Danguolė Beresnevičienė,
Vaiko prenatalinio vystymosi veiksniai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 6 (1999): Acta Paedagogica Vilnensia
Vanda Aramavičiūtė,
Vertybės kaip gyvenimo prasmės pamatas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 14 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
Vanda Kavaliauskienė,
Socialinio darbo, kaip pagalbos žmogui profesijos, raidos aspektai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 15 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
Vanda Aramavičiūtė, Placida Jasiūnaitė,
Žaidimas kaip vaiko socializacijos veiksnys ikimokykliniame amžiuje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 26 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
Nijolė Burkšaitienė,
Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimas universitete politiniu ir teoriniu aspektu
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Sandra Kairė,
UGDANTIS PATYRIMAS J. DEWEY FILOSOFIJOJE
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 30 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
Dileta Jatautaitė,
Atmintis ir mokymas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 7 (2000): Acta Paedagogica Vilnensia
Aistė Burkė,
Mokyklos estetinės ugdymo(si) aplinkos ir mokinių meninės saviraiškos sąsajos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 42 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Vita Venslovaitė, Laura Danylienė,
Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 40 (2018): Acta Paedagogica Vilnensia
Neringa Strazdienė, Aistė Burkė,
Ikimokyklinio ugdymo įstaigos dinaminės ugdymo(si) aplinkos ir vaikų fizinio aktyvumo sinergija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
1
2
3
4
5
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites