Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Akademinė edukologija
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Elvyda Martiškauskienė
Publikuota 2003-12-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2003.11.9609
PDF
Reikšminiai žodžiai
ugdymo mokslas
mokslo darbai
„Akademinė edukologija”
Kaip cituoti
Martiškauskienė, E. (2003) “Akademinė edukologija”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 11, pp. 160–161.
doi:10.15388/ActPaed.2003.11.9609
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 11 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Akademinė edukologija
T 11 (2003)
Akademinė edukologija
Santrauka
Mokslo darbų leidinio Lietuvai ir pasauliui Lietuvos mokslas 45 knygos „Akademinė edukologija. I dalis” recenzija.
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Irena Stonkuvienė,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Jūratė Litvinaitė,
Mokytojavimo deprofesionalizacija: sociologinė analizė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Juozapas Labokas,
Šiuolaikinės katalikiškojo ugdymo diskurso transformacijos: teminė Bažnyčios dokumentų analizė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 48 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Ilze Briška, Gunta Siliņa-Jasjukeviča,
Būsimų mokytojų bendrųjų metakognicijų ugdymas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Stonkuvienė,
Apie autorius
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 45 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Loreta Žadeikaitė,
Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Monika Orechova,
4-oji nacionalinė mokslinė konferencija „LETA 2020: Švietimas ir ugdymas, jungiantys bendruomenes“
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 45 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Nataliia Sydorova, Valerii Savytskyi, Taras Kuts,
Nuotolinis karo gydytojų mokymasis krizinėse situacijose: DILEMMA kryžminio tyrimo rezultatai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Anckaert Luc,
Multimodal Education: Philosophy and Practice, by Baranova, Jurate and Duobliene, Lilija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 47 (2021): Acta Paedagogica Vilnensia
Suherman Suherman,
Recenzija: Morgan, G. A., Liao, H. F., & Józsa, K. (2020). Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ)
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 48 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
88
89
90
91
92
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites