Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Akademinė edukologija
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Elvyda Martiškauskienė
Publikuota 2003-12-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2003.11.9609
PDF
Reikšminiai žodžiai
ugdymo mokslas
mokslo darbai
„Akademinė edukologija”
Kaip cituoti
Martiškauskienė, E. (2003) “Akademinė edukologija”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 11, pp. 160–161.
doi:10.15388/ActPaed.2003.11.9609
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 11 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Akademinė edukologija
T 11 (2003)
Akademinė edukologija
Santrauka
Mokslo darbų leidinio Lietuvai ir pasauliui Lietuvos mokslas 45 knygos „Akademinė edukologija. I dalis” recenzija.
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Asta Širiakovienė,
Fakultatyvinis darbų mokymas Lietuvoje 1958-1990 metais
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 3 (1996): Acta Paedagogica Vilnensia
Simona Kontrimiene, Vita Venslovaite, Stefanija Alisauskiene, Lina Kaminskiene, Ausra Rutkiene, Catherine O’Mahony, Laura Lee, Hafdís Guðjónsdóttir, Jónína V. Kristinsdóttir, Anna K. Wozniczka,
Personalizuoto mokymo(si) koncepcijos taikymas universitetinėse studijose: kaip tai veikia?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 47 (2021): Acta Paedagogica Vilnensia
Dita Nīmante, Sanita Baranova, Ligita Stramkale,
Kaip universiteto administracijos darbuotojai supranta inkliuziją aukštajame moksle
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 46 (2021): Acta Paedagogica Vilnensia
Valerija Vendramin,
Lyčių skirtumai: socialinių reprezentacijų programų interpretacija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 16 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
Rita Raudeliūnaitė,
Turinčių regėjimo neįgalumą ir jo neturinčių paauglių socialinių įgūdžių lygmens ypatumai: lyginamasis aspektas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 16 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
Sigita Montvilaitė,
Sąveika ugdymo moksle
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 7 (2000): Acta Paedagogica Vilnensia
Rūta Dačiulytė,
Būsimųjų technologijų mokytojų savarankiškumo raiškos pažintinėje veikloje ypatumai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 12 (2004): Acta Paedagogica Vilnensia
Danguolė Beresnevičienė,
Nuolatinis mokymasis vardan lygybės ir socialinio teisingumo kaip aukštojo mokslo misija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 8 (2001): Acta Paedagogica Vilnensia
Kristina Jurevičiūtė,
Akademinio jaunimo profesinis pašaukimas: realusis ir idealusis modelis
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 13 (2004): Acta Paedagogica Vilnensia
Acta Paedagogica Vilnensia,
REIKALAVIMAI „ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA SPAUSDINAMIEMS STRAIPSNIAMS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 34 (2015): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
59
60
61
62
63
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites