Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Akademinė edukologija
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Elvyda Martiškauskienė
Publikuota 2003-12-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2003.11.9609
PDF
Reikšminiai žodžiai
ugdymo mokslas
mokslo darbai
„Akademinė edukologija”
Kaip cituoti
Martiškauskienė, E. (2003) “Akademinė edukologija”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 11, pp. 160–161.
doi:10.15388/ActPaed.2003.11.9609
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 11 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Akademinė edukologija
T 11 (2003)
Akademinė edukologija
Santrauka
Mokslo darbų leidinio Lietuvai ir pasauliui Lietuvos mokslas 45 knygos „Akademinė edukologija. I dalis” recenzija.
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Jonas Ruškus, Irmantas Sujeta,
Moksleivių vaikinų sąmoningumo ugdymas reflektuojant internetinę pornografiją
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 26 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
Vitalija Gražienė,
Vaikystės sampratos paradigmos kaita: „Ikimokyklinio ugdymo sistemos demokratizavimo“ projekto (1993-2005) studija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 16 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
Allison Wynhoff Olsen,
Kaip kalba apibrėžia mokymąsi: vaizdas klasėje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 41 (2018): Acta Paedagogica Vilnensia
Vilija Targamadzė,
Produktyvus mokymasis – pedagoginės sistemos bendrojo lavinimo mokykloje kaitos akstinas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 27 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
Gunta Siliņa-Jasjukeviča, Ilze Briška, Agnė Juškevičienė,
Regioninės kultūros samprata rengiant mokytojus Latvijoje, Lietuvoje ir Norvegijoje: lyginamoji atvejo analizė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Vilija Targamadzė,
PROBLEMINIO MOKYMOSI KAIP STUDIJŲ METODO IR KAIP STRATEGIJOS SAMPRATOS PROBLEMA
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 31 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
Vilma Gesevičienė, Edmundas Mazėtis,
TIKSLIŲJŲ MOKSLŲ DALYKŲ PASIRINKIMO BENDROJO UGDYMO MOKYKLOJE MOTYVAI
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 35 (2015): Acta Paedagogica Vilnensia
Agnė Strolytė,
LIETUVIŲ TAUTINIO TAPATUMO FORMAVIMAS(IS) AIRIJOJE: ŠVIETIMO POLITIKŲ, PRAKTIKŲ IR MOKINIŲ DISKURSAS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 30 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
Iveta Kestere, Charl Wolhuter, Ricardo Lozano,
VIZUALINIS MOKTYTOJO ĮVAIZDIS: LYGINAMASIS TYRIMAS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 30 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
Giedra Linkaitytė, Asta Lapėnienė,
Vaiko pažinimo gebėjimų plėtra ugdant daile
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 11 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
15
16
17
18
19
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites