Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Akademinė edukologija
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Elvyda Martiškauskienė
Publikuota 2003-12-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2003.11.9609
PDF
Reikšminiai žodžiai
ugdymo mokslas
mokslo darbai
„Akademinė edukologija”
Kaip cituoti
Martiškauskienė, E. (2003) “Akademinė edukologija”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 11, pp. 160–161.
doi:10.15388/ActPaed.2003.11.9609
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 11 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Akademinė edukologija
T 11 (2003)
Akademinė edukologija
Santrauka
Mokslo darbų leidinio Lietuvai ir pasauliui Lietuvos mokslas 45 knygos „Akademinė edukologija. I dalis” recenzija.
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Akvilė Giniotaitė,
Mokinių lytiškosios patirtys. Lytinio raštingumo link
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 45 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Vytautas Bernotas,
Moksleivių ekologinės kultūros ugdymas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 5 (1998): Acta Paedagogica Vilnensia
Zita Nauckūnaitė,
LIETUVIŲ KALBOS IR LITERATŪROS UGDYMO SIEKINIAI IR JŲ ĮGYVENDINIMO RETROSPEKTYVA
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
Stasė Valatkienė,
Egzistencinės pedagogikos principai ir patirtis
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 4 (1997): Acta Paedagogica Vilnensia
Vanda Aramavičiūtė, Elvyda Martišauskienė,
Leono Jovaišos auklėjimo mokslas: fundamentalumo ir inovatyvumo sinergija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 25 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
Akvilė Giniotaitė,
Lytiškumo ugdymas kaip galimybė dekonstruoti heteronormą: mokytojų turimo žinojimo ir nuostatų analizė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 41 (2018): Acta Paedagogica Vilnensia
Vilija Targamadzė,
Ugdymo ir ugdymosi paradigma bendrojo lavinimo mokykloje: realija ar vizija?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 24 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
Margarita Teresevičienė, Lina Kaminskienė, Vilma Žydžiūnaitė, Genutė Gedvilienė,
Savimoka ir savarankiškas mokymasis aukštojoje mokykloje: kritinė diskurso analizė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
Marija Griniuk,
Performanso pedagogika: „Fluxus“ pedagogikos metodų taikymas šiuolaikiniame Lietuvos kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 44 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Zenonas Norkus,
Aplinkos veiksnių įtaka universiteto kamieninio padalinio strateginiam planavimui: pastabos atvejo studijai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 26 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
9
10
11
12
13
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites