priešmokyklinis amžius tautinė kultūra tautosaka ugdymas vaidybos gebėjimai
Kaip cituoti
Kazragytė, V. (2003) “Priešmokyklinio amžiaus vaikų vaidybos gebėjimų ugdymas naudojant trumpus tautosakos tekstus”, Acta Paedagogica Vilnensia, 11, pp. 101–107. doi:10.15388/ActPaed.2003.11.9602.
Priešmokyklinio amžiaus vaikų vaidybos gebėjimų ugdymas naudojant trumpus tautosakos tekstus
Santrauka
Straipsnyje remiantis konkrečiais tyrimo duomenimis nagrinėjamas tautosakos tekstų tinkamumas ugdyti priešmokyklinio amžiaus vaikų vaidybos gebėjimus, amžiaus tarpsnio ir vaikų meninės kūrybos psichologijos ypatumais pagrindžiami vertingi ugdymo požiūriu tautosakos bruožai: žaismingumas, fantastiškumas, eiliuota kalba, draminė sąranga, dorovinis turinys, pateikiama naudotų tautosakos tekstų pavyzdžių.