pradinė mokykla matematika mokymas pasiekimai diagnostika testai
Kaip cituoti
Kiseliovas, A. and Kiseliova, D. (2003) “Matematikos gebėjimų testo diagnostinės kokybės charakteristikos”, Acta Paedagogica Vilnensia, 11, pp. 29–35. doi:10.15388/ActPaed.2003.11.9595.
Matematikos gebėjimų testo diagnostinės kokybės charakteristikos
Santrauka
Straipsnyje analizuojamos ketvirtų klasių moksleivių baigiamojo matematikos gebėjimų testo skaičiavimo užduočių diagnostinės kokybės skaitinės charakteristikos: sunkumo indeksas, standartinis nuokrypis ir t. t. Testo užduočių vidaus struktūra papildomai nagrinėta alfa faktorinės analizės metodu. Pateikiami skaičiavimo užduočių interkoreliacijos ir faktorinės koreliacijos koeficientai bei matematinio faktorinės analizės modelio parametrai. Tyrimo imtis 1141 ketvirtokas iš įvairių Lietuvos miestų ir rajonų mokyklų.