praktinė filosofija pedagoginė sistema dorovinis ugdymas dorovinimo metodai I. Kantas
Kaip cituoti
Šileikaitė, D. (2003) “Dorovinimo esmė, turinys ir metodai I. Kanto pedagoginėje sistemoje”, Acta Paedagogica Vilnensia, 10, pp. 148–162. doi:10.15388/ActPaed.2003.10.9589.
Dorovinimo esmė, turinys ir metodai I. Kanto pedagoginėje sistemoje
Santrauka
Straipsnyje pristatomas vienas iš didžiojo XVIII a. filosofo ir pedagogo lmmanuelio Kanto pedagoginės sistemos aspektų – jo dorovinio auklėjimo koncepcija. Kanto pažiūros į dorovinį auklėjimą pateikiamos bendru jo kritinės filosofijos ir pedagogikos kontekstu. Dorovinimo esmė, turinys ir metodai Kanto pedagoginėje sistemoje nagrinėjami naudojant Kanto tekstų hermeneutinio supratimo ir interpretavimo, mokslinės literatūros teorinės analizės ir tyrimo rezultatų sisteminės analizės metodus. Straipsnyje taip pat pabrėžiama lmmanuelio Kanto dorovinio auklėjimo vertybinių pagrindų svarba šiuolaikiniam ugdymui.