Pedagoginė mokykla mokytojų rengimas būsimas mokytojas tautiškumas tautiškumo ugdymas.
Kaip cituoti
Dirgėlienė, I. (2001) “Tautiškumo ugdymo aukštesniojoje pedagogikos mokykloje modelis ir praktinis jo taikymas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 8, pp. 230–239. doi:10.15388/ActPaed.2001.08.9531.
Tautiškumo ugdymo aukštesniojoje pedagogikos mokykloje modelis ir praktinis jo taikymas
Santrauka
Straipsnyje pateikiamas tautiškumo, kaip aktualios ir integralios savybės, ugdymo modelis, apibūdinama šio modelio struktūra, apibrėžiamos jo taikymo galimybės aukštesniosiose pedagogikos mokyklose. Kartu išryškinamos moksleivių asmenybės savybės ir profesinės nuostatos, kurias formuoja įvairi tautiška veikla. Taip pat atskleidžiamas būsimų pedagogų profesinio rengimo modelis, pagrindiniai šio modelio principai ir struktūra, modelio praktinio taikymo galimybės ugdant tautinę būsimų pedagogų savimonę, plėtojant asmenybės savybes. Remiamasi natūralaus pedagoginio eksperimento, atlikto 1990-1997 metais Klaipėdos aukštesniojoje pedagogikos mokykloje, tyrimų medžiaga.