Aukštasis mokslas mokytojų ugdymas profesinė praktika bendravimo įgūdžiai.
Kaip cituoti
Aukštkalnytė, D. (2001) “Pedagoginė praktika kaip būsimų mokytojų bendravimo kompetencijos gerinimo prielaida”, Acta Paedagogica Vilnensia, 8, pp. 205–215. doi:10.15388/ActPaed.2001.08.9528.
Pedagoginė praktika kaip būsimų mokytojų bendravimo kompetencijos gerinimo prielaida
Santrauka
Straipsnio tikslas-atskleisti pedagoginės praktikos aukštojoje mokykloje galimybes, plėtojant būsimųjų muzikos mokytojų mokėjimą bendrauti. Straipsnyje išryškinta studentų mokėjimų bendrauti priklausomybė nuo pedagoginės praktikos, kaip vienos iš esminių šių mokėjimų ugdymosi prielaidos. Kartu analizuojamos bendravimo problemos, kylančios praktikos metu. Pateikiama ir būsimų bei esamų muzikos mokytojų požiūrio į bendravimą pedagoginės praktikos metu lyginamoji charakteristika. Siūlomos kai kurios pedagoginės praktikos komunikacinių galimybių tobulinimo rekomendacijos.