Švietimo vadyba kaitos laikotarpiu: esminiai principai ir nuostatos
Straipsniai
Rimantas Želvys
Publikuota 1999-12-15
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1999.06.9462
PDF

Reikšminiai žodžiai

švietimo vadyba
švietimo kaita
švietimo reformos
švietimo vadybos teorijos
švietimo vadybos ir administravimo koncepcijos

Kaip cituoti

Želvys, R. (1999) “Švietimo vadyba kaitos laikotarpiu: esminiai principai ir nuostatos”, Acta Paedagogica Vilnensia, 6, pp. 103–107. doi:10.15388/ActPaed.1999.06.9462.

Santrauka

Straipsnis skirtas švietimo vadybos kaitos laikotarpiu pagrindinėms nuostatoms ir esminiams principams. Apžvelgiami skirting požiūriai į švietimo vadybą, aptariamos švietimo vadybos teorijos, lyginamos skirtingos vadybos ir administravimo koncepcijos. Svarstomos švietimo reformų strategijos ir svarbiausi vadybos elementai, būtini sėkmingam reformos įgyvendinimui. Straipsnyje taip pat pažvelgiama į Anglijos, Skandinavijos ir Vidurio bei Rytų Europos šalių švietimo reformas. Galiausiai aptariamos ir pagrindinės Lietuvos švietimo reformos problemos.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>