humaniškumas humaniškumo ugdymas humaniškas elgesys humanistinės vertybės veikla
Kaip cituoti
Bakutytė, R. (1999) “Pozityvus vaiko požiūris į veiklą – humaniškumo ugdymo pamatas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 6, pp. 45–53. doi:10.15388/ActPaed.1999.06.9455.
Pozityvus vaiko požiūris į veiklą – humaniškumo ugdymo pamatas
Santrauka
Svarbiausias šio straipsnio tikslas – atskleisti vaiko požiūrio į veiklą, kaip saviraiškos aspekto, ryšį su II-IV klasių mokinių humaniškumu. Atliktas tyrimas atskleidė glaudų ryšį tarp vaikų požiūrio į veiklą ir jų humaniško elgesio. Nustatyta, kad tie, kurie geriau suvokia veiklos prasmę, ir tie, kurie stropiau atlieka užduotis, yra humaniškesni visais mūsų tirto elgesio su bendraamžiais, mokytojais ir tėvais aspektais. Nustatyta, kad pozityvus vaiko požiūris į veiklą siejasi ne tik su humanišku elgesiu, bet ir su humaniškumo prasmės suvokimu.