Tolerancija: samprata ir ugdymo galimybės
Straipsniai
Andrius Sprindžiūnas
Publikuota 1998-12-21
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1998.05.9439
PDF

Reikšminiai žodžiai

vertybės
tolerancija
demokratija
žmogaus teisės
tolerancijos samprata
tolerancijos mokymas

Kaip cituoti

Sprindžiūnas, A. (1998) “Tolerancija: samprata ir ugdymo galimybės”, Acta Paedagogica Vilnensia, 5, pp. 141–159. doi:10.15388/ActPaed.1998.05.9439.

Santrauka

Lietuvoje tolerancijos trūko sovietinės okupacijos metais ir tuos padarinius ypač juntame šiandien. Gyvename nepriklausomybę atgavusioje šalyje, bet susiduriame tiek su tradicinėmis, tiek su naujomis, dar neįprastomis problemomis. Tolerancija yra humanistinė vertybė, glaudžiai susijusi su demokratija, pagarba asmeniui, žmogaus teisėms ir laisvėms. Žymių lietuvių pedagogų ir filosofų tolerancijos sampratos analizė padeda atskleisti pagrindinius šios svarbios vertybės elementus ir jos struktūrą. Akivaizdus tolerancijos ugdymo vidurinėje mokykloje poreikis. Aptariami kai kurie tolerancijos ugdymo faktoriai, tokie kaip šeima, mokyklos gyvenimas, įvarios jaunimo organizacijos.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.