mokymasis visa gyvenimą mokytojas mokytojų rengimas socialiniai vaidmenys profesiniai vaidmenys
Kaip cituoti
Malinauskas, R. (1998) “Pedagogų parengtis atlikti socialinius vaidmenis”, Acta Paedagogica Vilnensia, 5, pp. 75–82. doi:10.15388/ActPaed.1998.05.9434.
Lietuvos švietimo reformos sąlygomis mokyklos laukia profesionalių, pasirengusių bendrauti ir bendradarbiauti mokytojų. Kuriant Lietuvoje mokymo sistemą, būtina ugdyti mokytojo poreikį nuolat mokytis ir įkvėpti kitus. Šiame straipsnyje analizuojama, kokius socialinius (profesinius) vaidmenis tobulai atlikti yra svarbiausia. Parengti pedagogą šių laikų visuomenei yra naujas ir sudėtingas uždavinys. Taip pat labai svarbūs ne egoistiniai, o altruistiniai jo socialinio aktyvumo motyvai. Tyrimo objektas – pedagogų parengtis atlikti socialinius vaidmenis. Darbo tikslas -atskleisti pedagogq parengties atlikti socialinius vaidmenis ypatumus.