Santrauka
Šiame mokslinių straipsnių rinkinyje analizuojama dabarties jaunimo ugdymo sąlygų pletotė, konkrečios auklejimo ir lavinimo problemos. Pateikdami penktqji pedagoginiч straipsniч rinkini viliames, kad jis bus pravartus udgymo veikejams.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
-
Lilija Duoblienė,
Tatjana Bulajeva,
Bendrosios programos ir išsilavinimo standartai – kokybiško ugdymo garantas?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 21 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vilija Targamadzė,
L. Jovaišas „Enciklopedinio edukologijos žodyno” aptartis
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 18 (2007): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vanda Aramavičiūtė,
Šiuolaikinio žmogaus socializacija Juozo Vaitkevičiaus socialinėje pedagogikoje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Albina Katinienė,
Etnokultūros vertybės – asmenybės tapsmo pamatas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 11 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Giedrė Purvaneckienė,
Švietimo politika ir ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo plėtra
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 15 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vanda Aramavičiūtė,
Elvyda Martišauskienė,
Hodegetika. Auklėjimo teorija ir technologija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 13 (2004): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Arūnas Poviliūnas,
Apie STEM pro STS prizmę
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Elvyda Martišauskienė,
Pedagogų požiūris į mokytojo kompetencijų raišką
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Jūratė Litvinaitė,
Apie mokytojų homunkulą, įsikūrusį mūsų mąstyme
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 41 (2018): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vaiva Grabauskienė,
Rasa Lapėnienė,
Ritmo supratimo ugdymas atliekant origamio aplikacijos užduotis antroje klasėje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 42 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia