Santrauka
Šiame mokslinių straipsnių rinkinyje analizuojama dabarties jaunimo ugdymo sąlygų pletotė, konkrečios auklejimo ir lavinimo problemos. Pateikdami penktqji pedagoginiч straipsniч rinkini viliames, kad jis bus pravartus udgymo veikejams.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
-
Vilija Targamadzė,
Zita Nauckūnaitė,
SOLO taksonomija kaip mokinių rašinių vertinimo priemonė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Irena Žukauskaitė,
MENTORYSTĖ IR NAUJŲ DARBUOTOJŲ SOCIALIZACIJA: LAIKAS GALVOTI APIE MENTORIŲ ATRANKĄ?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Rimantas Želvys,
Rita Dukynaitė,
Jogaila Vaitekaitis,
Audronė Jakaitienė,
Švietimo tikslų transformacija į rezultatų rodiklius Lietuvos ir tarptautinėje švietimo politikoje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 44 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Kristina Stankevičienė,
Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas tautodaile
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 11 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė,
Simona Merkytė,
Mokytojų pasidalytoji lyderystė ir tarpasmeninė komunikacinė kompetencija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 42 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Rūta Girdzijauskienė,
Aida Norvilienė,
Gražina Šmitienė,
Liudmila Rupšienė,
Mokinių įsitraukimo į mokymąsi naudojant skaitmenines priemones stiprinimas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Rūta Sargautytė,
Daiva Juozapavičienė,
Edita Šatienė,
NEĮGALIŲJŲ PROFESINIS ORIENTAVIMAS KAIP PROFESINĖS REABILITACIJOS PASLAUGA
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 31 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Irena Dirgėlienė,
Asta Kiaunytė,
Supervizija Lietuvos socialinio darbo kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 15 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Snieguolė Vaičekauskienė,
JAUNESNIŲJŲ PAAUGLIŲ POŽIŪRIS Į DOROVINES VERTYBES
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 34 (2015): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Živilė Jonynienė,
Vaiko teisių įgyvendinimo Lietuvoje aktualijos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 15 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia