Santrauka
Šiame mokslinių straipsnių rinkinyje analizuojama dabarties jaunimo ugdymo sąlygų pletotė, konkrečios auklejimo ir lavinimo problemos. Pateikdami penktqji pedagoginiч straipsniч rinkini viliames, kad jis bus pravartus udgymo veikejams.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
-
Danguolė Beresnevičienė,
Vaiko prenatalinio vystymosi veiksniai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 6 (1999): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vanda Aramavičiūtė,
Vertybės kaip gyvenimo prasmės pamatas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 14 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vanda Kavaliauskienė,
Socialinio darbo, kaip pagalbos žmogui profesijos, raidos aspektai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 15 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vanda Aramavičiūtė,
Placida Jasiūnaitė,
Žaidimas kaip vaiko socializacijos veiksnys ikimokykliniame amžiuje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 26 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Nijolė Burkšaitienė,
Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimas universitete politiniu ir teoriniu aspektu
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Sandra Kairė,
UGDANTIS PATYRIMAS J. DEWEY FILOSOFIJOJE
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 30 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vita Venslovaitė,
Laura Danylienė,
Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 40 (2018): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Dileta Jatautaitė,
Atmintis ir mokymas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 7 (2000): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Aistė Burkė,
Mokyklos estetinės ugdymo(si) aplinkos ir mokinių meninės saviraiškos sąsajos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 42 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Neringa Strazdienė,
Aistė Burkė,
Ikimokyklinio ugdymo įstaigos dinaminės ugdymo(si) aplinkos ir vaikų fizinio aktyvumo sinergija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia