Universitetas aukštojo mokslo reformavimas modernizacija mokymo teorijos save ugdanti organizacija
Kaip cituoti
Jucevičienė, P. (1996) “Universitetų reforma: save ugdančios organizacijos koncepcija ir jos realizavimo reikšmė”, Acta Paedagogica Vilnensia, 3, pp. 16–31. doi:10.15388/ActPaed.1996.03.9386.
Universitetų reforma: save ugdančios organizacijos koncepcija ir jos realizavimo reikšmė
Santrauka
Dvidešimtojo amžiaus antroji pusė į pasaulio aukštojo mokslo istoriją įeis kaip intensyvių reformų laikas. Pagrindine aukštojo mokslo modernizavimo prielaida tapo postindustrinė aplinka. Straipsnyje aptariami pagrindiniai aukštojo mokslo modernizacijos principai ir svarbiausi modernaus universiteto bruožai. Universitetų modernizacija aptariama organizaciniame kontekste. Šio proceso supratimui praverstų švietimo orgzanizacijų teorija Pateikiama švietimo orgzanizacijos teorijos pagrindinė idėja ir apibrėžimas. Atliekamam tyrimui pasirinktas Kauno technologijos universiteto Administravimo fakultetas – nauja, intensyviai besivystanti, struktūra. šis fakultetas buvo pasmnktas siekiant gauti pirminį apyttikrį Lietuvos šiuolaikinės akademinės struktūros, kaip save ugdančios organizacijos kokybinį vaizdą. Paskutiniame skirsnyje pateikiami fakultete atlikto tyrimo rezultatai.