Universiteto studentų ketinimo nutraukti studijas studijų aplinkos ir psichologiniai veiksniai
Straipsniai
Laima Bulotaitė
Vilniaus universitetas
Rūta Sargautytė
Vilniaus universitetas
Irena Žukauskaitė
Vilniaus universitetas
Dalia Bagdžiūnienė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2025-01-08
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2024.53.7
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

studentai
ketinimas nutraukti studijas
įsitraukimas į studijas
studijų aplinkos ir psichologiniai veiksniai

Kaip cituoti

Bulotaitė, L. (2025) “Universiteto studentų ketinimo nutraukti studijas studijų aplinkos ir psichologiniai veiksniai”, Acta Paedagogica Vilnensia, 53, pp. 89–105. doi:10.15388/ActPaed.2024.53.7.

Santrauka

Studijų nutraukimas – daugumai universitetų aktuali problema. Tyrimas parodė, kad universiteto studentų įsitraukimas į studijas visiškai medijuoja psichologinio atsparumo, pasitenkinimo studijomis bei studijų aplinkos ryšį su ketinimu nutraukti studijas. Streso patyrimas su ketinimu nutraukti studijas susijęs tiesiogiai. Gauti tyrimo rezultatai patvirtino studijų aplinkos ir psichologinių veiksnių svarbą kuriant studijų nutraukimo prevencines priemones bei programas.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai