Straipsnio tikslas – atskleisti pedagogikos studentų patirtis, susijusias su verslumo ugdymu profesinėje praktikoje, ir stiprinti būsimųjų mokytojų verslumo kompetencijas bei mąstyseną. Estija yra viena iš nedaugelio Europos šalių, kuriose verslumo ugdymas yra privaloma profesinės mokytojų rengimo praktikos tema. Siekiant apibrėžti būsimųjų mokytojų verslumo ugdymą studijose, buvo sukurtas kompetencijų modelis, vėliau su verslumo ugdymu ir mokytojų kompetencijų modeliu susijusios literatūros pagrindu atliktas kokybinis tyrimas, duomenys surinkti iš 24 giluminių interviu su būsimaisiais mokytojais. Duomenys analizuoti indukcinės turinio analizės metodu. Rezultatai atskleidė, kad siekiant skatinti pedagogikos studentų verslumą ir įsitraukimą, labai svarbu atkreipti dėmesį į perkeliamąsias kompetencijas (pvz., kūrybinį mąstymą, komandinio darbo ir bendravimo įgūdžius, savarankiškumą). Planuojant verslumo studijų turinį, didžiausią potencialą daryti poveikį prasmingam mokymuisi turi patirtinis mokymasis, autentiškos užduotys ir bendradarbiavimo bei refleksijos metodai. Studentai šias veiklas vertina kaip motyvuojančias ir labai svarbias verslumo mąstysenai ugdyti. Tyrimo rezultatai vertingi kuriant verslumo modulį studijoms ir integruojant verslumo kompetenciją kaip tarpdalykinę temą į mokytojų profesinį rengimą.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.