Mokytojų stresas ir laisvalaikis kaip streso įveikimo erdvė
Straipsniai
Renata Jukić
University of Osijek, Croatia
Emanuela Ham
University of Osijek, Croatia
Publikuota 2024-01-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.51.8
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

gerovė
profesinis stresas
darbo krūvis
pasitenkinimas darbu

Kaip cituoti

Jukić, R. and Ham, E. (2024) “Mokytojų stresas ir laisvalaikis kaip streso įveikimo erdvė”, Acta Paedagogica Vilnensia, 51, pp. 132–145. doi:10.15388/ActPaed.2023.51.8.

Santrauka

Šio straipsnio tikslas – ištirti mokytojų patiriamą stresą ir laisvalaikį kaip streso įveikimo erdvę. Mokytojų patiriamos neigiamos emocijos, tokios kaip nerimas ar nusivylimas dėl tam tikrų savo darbo ypatumų, vadinamos mokytojų stresu. Mokytojų savistatų tyrimai rodo, kad jų streso lygis nuolat didėja. Laisvalaikis – erdvė, kurioje mokytojai gali pasinaudoti išorine parama ir asmeniniais ištekliais, kad sušvelnintų neigiamą streso poveikį. Todėl pedagoginiu požiūriu svarbu kurti kokybišką laisvalaikį, kad būtų užkirstas kelias mokytojų stresui arba sumažintas jo mastas ir pagerinta mokytojų gerovė.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.