Technologijų integravimas į švietimą yra sudėtingas daugiamatis procesas, todėl reikia atlikti daug žingsnių, norint, kad šis integravimas būtų sėkmingas. Vienas svarbiausių iš jų – informacinių ir ryšių technologijų integravimas į ugdymo turinį. GIS (geoinformacinės sistemos) technologija pasitelkiama dažniausiai, kai gretinamos geografijos ir technologijų sąvokos, todėl šio tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kokius atnaujinimus galima įtraukti į ugdymo programą pagal GIS integracijos parametrus išanalizavus geografijos programą Turkijoje (programa paskutinį kartą peržiūrėta 2018 m.), ir pristatyti GIS taikymo kūrimo žingsnius geografijos dalyko siekiniams juos performuluojant pagal atvejo studijos aprėptį. Pristatomo tyrimo, kuriame taikytas kokybinis atvejo studijos metodas, radiniai leidžia daryti išvadą, kad GIS įtraukta tik į kelis geografijos ugdymo programos skyrius, be to, GIS technologija rekomenduojama tik vienam mokymosi siekiniui. Pagal šį rezultatą pateikiama patobulinta 10.4.1 mokymosi siekinio versija ir GIS diegimo pavyzdys – tik šis siekinys numato GIS integraciją į geografijos programą pagal technologijomis grįsto mokymosi sampratą.