Organizacinės kultūros kontekste organizacijoms, siekiančioms būti adaptyviomis, ugdyti adaptyvumą, kasdienėje veikloje tampa svarbu ieškoti sprendimų, kaip sistemiškai organizacijoje prisitaikyti nuolat kintamomis sąlygomis ir tapti labiau adaptyviomis. Tačiau tai nėra lengva ir yra problemiška, nes adaptyvumas ugdymo įstaigose yra sisteminis ir vienas iš organizacinės kultūros procesų. Todėl straipsnio tikslas – remiantis tarptautiniu mastu pripažintu Denison organizacinės kultūros instrumentu (angl. Denison Organizational Culture Survey (DOCS) atskleisti adaptyvumo charakteristikos ir ją sudarančių rodiklių (pokyčių įgyvendinimo, organizacinio mokymosi, požiūrio į klientus) raišką tiriant organizacinę kultūrą bendrojo ugdymo mokyklose. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad Lietuvos ugdymo įstaigose skiriama daug dėmesio organizaciniam mokymui, tačiau kyla iššūkių pokyčių įgyvendinimo ir požiūrio į klientus organizacinės kultūros srityse.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.