Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Istiqomah As Sayfullooh
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Rusdinal Rusdinal
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Hadiyanto Hadiyanto
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Nesta Olivia
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Agung Marhadi
Universitas Negeri Padang
Bio
Publikuota 2024-01-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.51.3
PDF
HTML
Kaip cituoti
As Sayfullooh, I. (2024) “The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 51, pp. 47–62.
doi:10.15388/ActPaed.2023.51.3
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
/
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
T 51 (2023)
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Santrauka
PDF
HTML
Šis kūrinys yra platinamas pagal
Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją
.
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Gunta Siliņa-Jasjukeviča, Ilze Briška, Inese Lūsēna-Ezera, Agnese Lastovska, Inga Linde,
Mokyklos kaip besimokančios organizacijos modelio taikymas vykdant profesinį mokymą: Latvijos pavyzdžiu
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Lucia Dančišinová,
Kaip Prešovo universiteto nefilologinių ir filologinių studijų programų studentai supranta tarpkultūrinės komunikacijos reikšmę verslo anglų kalbos dalykuose
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Rūta Žiliukaitė, Irena Stonkuvienė,
Lietuvos streikuojančių mokytojų portretas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Stonkuvienė,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Sandra Kairė, Jovita Vaivadaitė, Augustina Kundrotaitė,
Tapti klimato kaitos ugdytoja: pirmos klasės veiklos tyrimas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Martina Lončar, Luka Pongračić, Aleksandra Tonković,
Kroatijos vidurinių mokyklų moksleivių laisvalaikio stokos veiksniai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Karmen Trasberg,
Verslumo mąstysenos ir kompetencijų ugdymas rengiant mokytojus
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Jurga Sidabrienė,
4–8 metų vaikų estetinio suvokimo ugdymas taikant dailės kūrinių stebėjimo metodą
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Lijana Gvaldaitė, Roberta Budreckaitė, Donalda Bučinskienė,
Mokinių mentorystė: Šv. Juozapo mokyklos atvejis
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
91
92
93
94
>
>>
Rusdinal Rusdinal
×
Hadiyanto Hadiyanto
×
Nesta Olivia
×
Agung Marhadi
×
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites