Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Istiqomah As Sayfullooh
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Rusdinal Rusdinal
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Hadiyanto Hadiyanto
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Nesta Olivia
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Agung Marhadi
Universitas Negeri Padang
Bio
Publikuota 2024-01-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.51.3
PDF
HTML
Kaip cituoti
As Sayfullooh, I. (2024) “The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 51, pp. 47–62.
doi:10.15388/ActPaed.2023.51.3
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
/
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
T 51 (2023)
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Santrauka
PDF
HTML
Šis kūrinys yra platinamas pagal
Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją
.
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Rūta Žiliukaitė, Irena Stonkuvienė,
Lietuvos streikuojančių mokytojų portretas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Monika Orechova,
4-oji nacionalinė mokslinė konferencija „LETA 2020: Švietimas ir ugdymas, jungiantys bendruomenes“
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 45 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Sara Vukotić, Darko Ilin,
Dekolonizuojančios literatūros studijos: postkolonijinių naratyvų atskleidimas buvusios Jugoslavijos šalių sostinių universitetų humanitarinių mokslų fakultetų literatūros mokymo programose
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Juozapas Labokas,
(Ne)susvetimėjimas Lietuvos mokyklose: keturių abiturientų atvejų analizė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Mārtiņš Driksna, Baiba Kaļķe,
Latvijos mokyklų vadovų kompetencijos mokantis dabartinės ugdymo terminijos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Inese Lusena-Ezera, Gunta Siliņa-Jasjukeviča,
Kokia yra mokyklų, kaip mokymosi institucijų, naujovių diegimo įgyvendinimo praktika iš vietos valdžios institucijų perspektyvos?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Pāvels Pancerko, Anita Pipere, Mārīte Kravale-Pauliņa,
Rizikos ir apsauginiai veiksniai renkantis mokymosi turinį vidurinėje mokykloje: Latvijos Latgalos regiono karjeros konsultantų ir studentų požiūris
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 48 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Stonkuvienė,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Dewi Oktaviani, Susilo Satanti,
Informatinio mąstymo be kompiuterio įgūdžių tobulinimas pasitelkiant probleminio ir diferencijuoto mokymosi integravimą Indonezijoje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 52 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Stonkuvienė,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 45 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
89
90
91
92
93
>
>>
Rusdinal Rusdinal
×
Hadiyanto Hadiyanto
×
Nesta Olivia
×
Agung Marhadi
×
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites