Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Istiqomah As Sayfullooh
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Rusdinal Rusdinal
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Hadiyanto Hadiyanto
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Nesta Olivia
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Agung Marhadi
Universitas Negeri Padang
Bio
Publikuota 2024-01-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.51.3
PDF
HTML
Kaip cituoti
As Sayfullooh, I. (2024) “The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 51, pp. 47–62.
doi:10.15388/ActPaed.2023.51.3
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
/
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
T 51 (2023)
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Santrauka
PDF
HTML
Šis kūrinys yra platinamas pagal
Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją
.
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Lajos Somogyvári,
Leninas kaip vaikas. Vizualinė propaganda ir pedagogika
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 42 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Aušra Rutkienė, Elena Trepulė,
Nuotolinis suaugusiųjų mokymas(is) mokymosi visą gyvenimą kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 23 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Harald Wagner,
Prasmė – prasmės ieška – gyvenimo prasmė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 17 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
Evelina Undro, Sigita Girdzijauskienė,
Gabių mergaičių mokymosi patyrimas bendrojo ugdymo mokykloje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Albina Katinienė,
Etnokultūros vertybės – asmenybės tapsmo pamatas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 11 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
Vida Kazragytė,
Priešmokyklinio amžiaus vaikų vaidybos gebėjimų ugdymas naudojant trumpus tautosakos tekstus
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 11 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
Lilija Duoblienė,
Postmodernios minties reikšmė švietimo kaitai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Agnė Brandišauskienė, Aušra Daugirdienė, Jūratė Česnavičienė, Ramutė Bruzgelevičienė,
Žemų mokymosi pasiekimų įveikos paieška: neurodidaktinės įžvalgos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 44 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Rimantas Želvys,
Švietimo vadybos samprata ir plėtros tendencijos šiuolaikinėje užsienio edukologijoje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 3 (1996): Acta Paedagogica Vilnensia
Elvyda Martišauskienė,
Mokytojas kaip esminis mokymosi kokybės veiksnys: asmeninių priemonių plotmė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 36 (2016): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
4
5
6
7
8
>
>>
Rusdinal Rusdinal
×
Hadiyanto Hadiyanto
×
Nesta Olivia
×
Agung Marhadi
×
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites