Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Recenzijos
Loreta Žadeikaitė
Publikuota 2022-12-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.49.13
PDF
HTML
Kaip cituoti
Žadeikaitė, L. (2022) “Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 49, pp. 185–188.
doi:10.15388/ActPaed.2022.49.13
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“
T 49 (2022)
Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“
Santrauka
-
PDF
HTML
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Elvyda Martišauskienė,
Mokytojų vertybinės nuostatos ir jų sklaida pedagoginėje veikloje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 19 (2007): Acta Paedagogica Vilnensia
Lilija Duoblienė,
Švietimo politika ir globalizacija: nacionaliniai ir supranacionaliniai ypatumai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 25 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
Elvyda Martišauskienė,
Mokytojų požiūris į gebėjimus kaip profesijos kompetencijų dėmenį
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 24 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
Nomeda Černiauskaitė,
Alternatyvi mokykla: samprata ir kriterijai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
Jogaila Vaitekaitis,
STEM ugdymas: nuo Sputniko iki mergaičių skaučių
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Simona Kontrimienė,
STUDENTŲ ADAPTYVAUS IR NEADAPTYVAUS PERFEKCIONIZMO IR PATIRTO AUKLĖJIMO STILIŲ RYŠYS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
Dalia Marija Stančienė, Juozas Žilionis,
Karolingų renesansas: mokyklos ir ugdymo bruožai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 17 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
Asta Kiaunytė, Dalia Puidokienė,
Dialogas kaip ugdomasis susitikimas socialinio darbo kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 27 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
Lijana Gvaldaitė,
Socialinio tinklo intervencija kaip socialinės paramos modelis
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 12 (2004): Acta Paedagogica Vilnensia
Gediminas Merkys, Daiva Bubelienė,
PROFESINIO PERDEGIMO ĮVEIKA IR HOBIS: MOKYTOJŲ APKLAUSOS DUOMENYS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 31 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
2
3
4
5
6
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites