Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Recenzijos
Loreta Žadeikaitė
Publikuota 2022-12-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.49.13
PDF
HTML
Kaip cituoti
Žadeikaitė, L. (2022) “Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 49, pp. 185–188.
doi:10.15388/ActPaed.2022.49.13
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“
T 49 (2022)
Apie Vilniaus universiteto mokslininkų kolektyvinę monografiją „(Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas“
Santrauka
-
PDF
HTML
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Snieguolė Vaičekauskienė,
JAUNESNIŲJŲ PAAUGLIŲ POŽIŪRIS Į DOROVINES VERTYBES
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 34 (2015): Acta Paedagogica Vilnensia
Natalija Bogdanova, Birutė Švedaitė-Sakalauskė,
Egzistencialistinė paradigma socialiniame darbe: ribos ir galimybės
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 24 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
Dalia Marija Stančienė, Juozas Žilionis,
Karolingų renesansas: mokyklos ir ugdymo bruožai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 17 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
Nomeda Černiauskaitė,
Alternatyvi mokykla: samprata ir kriterijai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Žukauskaitė,
MENTORYSTĖ IR NAUJŲ DARBUOTOJŲ SOCIALIZACIJA: LAIKAS GALVOTI APIE MENTORIŲ ATRANKĄ?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
Janete Zygmantas,
Kritinės pedagogikos supratimas ir įtaka žinių kaupimui
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 23 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Vilija Targamadzė, Zita Nauckūnaitė,
SOLO taksonomija kaip mokinių rašinių vertinimo priemonė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Rimantas Želvys, Rita Dukynaitė, Jogaila Vaitekaitis, Audronė Jakaitienė,
Švietimo tikslų transformacija į rezultatų rodiklius Lietuvos ir tarptautinėje švietimo politikoje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 44 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė, Simona Merkytė,
Mokytojų pasidalytoji lyderystė ir tarpasmeninė komunikacinė kompetencija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 42 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Rūta Sargautytė, Daiva Juozapavičienė, Edita Šatienė,
NEĮGALIŲJŲ PROFESINIS ORIENTAVIMAS KAIP PROFESINĖS REABILITACIJOS PASLAUGA
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 31 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
1
2
3
4
5
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites