Šiame straipsnyje analizuojamas mokymas ir mokymasis skaitmeninių technologijų diegimo ugdymo praktikoje kontekste. Remiantis fokus grupių diskusijos bei kūrybinių dirbtuvių su pradinių klasių mokinius mokančiais pedagogais metu gautais duomenimis išskiriami būdai, kaip atpažinti ir sustiprinti mokinių įsitraukimą į mokymąsi naudojant dirbtiniu intelektu paremtas ir mokymosi analitiką integruojančias skaitmenines mokymosi priemones. Tyrimo duomenų analizė parodė, kad naudojant skaitmenines mokymosi priemones stiprėja mokinių pažintinis, emocinis ir elgesio įsitraukimas į mokymąsi. Įsitraukimui palaikyti ir stiprinti mokytojai turi pergalvoti įprastą ugdymo praktiką, numatyti skaitmeninių technologijų nulemtus įsitraukimo trikdžius ir jų šalinimo būdus, išnaudoti skaitmeninių mokymosi priemonių teikiamas galimybes personalizuotam ir giluminiam mokymuisi, taikyti veiksmingus klasės valdymo ir sąveikos tarp mokinių užtikrinimo būdus.