Mokinių įsitraukimo į mokymąsi naudojant skaitmenines priemones stiprinimas
Straipsniai
Rūta Girdzijauskienė
Klaipėdos universitetas
Aida Norvilienė
Klaipėdos universitetas
Gražina Šmitienė
Klaipėdos universitetas
Liudmila Rupšienė
Klaipėdos universitetas
Publikuota 2022-12-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.49.8
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

įsitraukimas
skaitmeninės mokymosi priemonės
personalizuotas ir giluminis mokymasis

Kaip cituoti

Girdzijauskienė, R. (2022) “Mokinių įsitraukimo į mokymąsi naudojant skaitmenines priemones stiprinimas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 49, pp. 115–130. doi:10.15388/ActPaed.2022.49.8.

Santrauka

Šiame straipsnyje analizuojamas mokymas ir mokymasis skaitmeninių technologijų diegimo ugdymo praktikoje kontekste. Remiantis fokus grupių diskusijos bei kūrybinių dirbtuvių su pradinių klasių mokinius mokančiais pedagogais metu gautais duomenimis išskiriami būdai, kaip atpažinti ir sustiprinti mokinių įsitraukimą į mokymąsi naudojant dirbtiniu intelektu paremtas ir mokymosi analitiką integruojančias skaitmenines mokymosi priemones. Tyrimo duomenų analizė parodė, kad naudojant skaitmenines mokymosi priemones stiprėja mokinių pažintinis, emocinis ir elgesio įsitraukimas į mokymąsi. Įsitraukimui palaikyti ir stiprinti mokytojai turi pergalvoti įprastą ugdymo praktiką, numatyti skaitmeninių technologijų nulemtus įsitraukimo trikdžius ir jų šalinimo būdus, išnaudoti skaitmeninių mokymosi priemonių teikiamas galimybes personalizuotam ir giluminiam mokymuisi, taikyti veiksmingus klasės valdymo ir sąveikos tarp mokinių užtikrinimo būdus.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.