Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimas universitete politiniu ir teoriniu aspektu
VERTINIMO IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMO MODELIAI
Nijolė Burkšaitienė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.22.3066
116-127.pdf

Reikšminiai žodžiai

neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimas universitete
politinės prielaidos
vertinimo ypatumai

Kaip cituoti

Burkšaitienė, N. (2009) “Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimas universitete politiniu ir teoriniu aspektu”, Acta Paedagogica Vilnensia, 22. doi:10.15388/ActPaed.2009.22.3066.

Santrauka

Docentė socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Mykolo Romerio universiteto
Užsienio kalbų katedra
Ateities g. 20, LT-08303 Vilnius
Tel.: (8 5) 271 46 13
El. paštas: burksa@gmail.com


Straipsnyje bendrosios sistemų teorijos požiūriu analizuojamas neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimas universitete; pateikiama švietimo politikos dokumentų, sudarusių prielaidas formaliai pripažinti neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimus, analizė, aptariami neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo universitete ypatumai.

116-127.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.