Žinių sritys pedagogo kompetencijos ribose
ŽINIŲ IR TAPATUMO PROBLEMA INFORMACINĖJE VISUOMENĖJE
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.23.3048
52-62.pdf

Reikšminiai žodžiai

žinios
žinių turėjimas
žinojimas
išmintis
mokytojo profesijos kompetencija
vertybės

Kaip cituoti

Martišauskienė, E. (2009) “Žinių sritys pedagogo kompetencijos ribose”, Acta Paedagogica Vilnensia, 23, pp. 52–62. doi:10.15388/ActPaed.2009.23.3048.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų (edukologijos)
habilituota daktarė
Vilniaus pedagoginio universiteto
Edukologijos katedra
Studentų g. 39, LT-08106 Vilnius
Tel. (8 5) 2 79 00 42


Straipsnyje aptariamos žinios kaip mokytojo profesijos kompetencijos dėmuo, analizuojamas pedagogų požiūris į žinių apie švietimo politiką, žmogaus vystymąsi, ugdymo proceso tobulinimą, atskleidžiamos jų sąsajos su dvasinėmis vertybėmis, taip pat išryškinami veiksniai, darantys poveikį žinių gilinimui.

52-62.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 > >>