Istorinių ištakų paieška – kertinis Magdalenos Karčiauskienės pedagogikos principas
MAGDALENOS KARČIAUSKIENĖS PEDAGOGINIŲ IDĖJŲ AKTUALUMAS KINTANČIAI MOKYKLAI
Stasė Valatkienė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.23.3043
118-122.pdf

Reikšminiai žodžiai

istorinės ištakos
klasikinė pedagogika
naujosios pedagoginės srovės
lyginamasis aspektas
istorinis perimamumo principas
kompleksinis mokymas

Kaip cituoti

Valatkienė, S. (2009) “Istorinių ištakų paieška – kertinis Magdalenos Karčiauskienės pedagogikos principas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 23, pp. 118–122. doi:10.15388/ActPaed.2009.23.3043.

Santrauka

Docentė socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Erfurto g. 12–15, LT-04116 Vilnius
Tel. (8 5) 2 44 76 91

Šiame straipsnyje lyginamosios analizės metodu siekiama atskleisti profesorės Magdalenos Karčiauskienės požiūrį į pedagoginių reiškinių vertinimą istoriniu aspektu. Taip pat norima pristatyti mokslininkės istorinių ištakų paieškų sampratą ir pagrįsti istorinio perimamumo principo taikymo svarbą šiuolaikinei Lietuvos mokyklai ir pedagogikos mokslo teorijai.

118-122.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.