Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Dvasingumo sklaidos žmogaus pasaulyje analizė
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
KNYGOS
Ramutė Gaučaitė
Česlovas Kalenda
Publikuota 2010-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2010.24.3026
157-160.pdf
Kaip cituoti
Gaučaitė, R. and Kalenda, Česlovas (2010) “Dvasingumo sklaidos žmogaus pasaulyje analizė”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 24, pp. 157–160.
doi:10.15388/ActPaed.2010.24.3026
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 24 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Dvasingumo sklaidos žmogaus pasaulyje analizė
T 24 (2010)
Dvasingumo sklaidos žmogaus pasaulyje analizė
Santrauka
...
157-160.pdf
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Liudvika Leišytė , Rimantas Želvys,
Pratarmė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 46 (2021): Acta Paedagogica Vilnensia
Baiba Kaļķe, Sanita Baranova, Līga Āboltiņa,
Būsimų ikimokyklinio ugdymo pedagogų profesinės kompetencijos įsivertinimas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 48 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Stonkuvienė,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Stonkuvienė,
Nurodymai autoriams ir bibliografiniai duomenys
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Juozapas Labokas,
Šiuolaikinės katalikiškojo ugdymo diskurso transformacijos: teminė Bažnyčios dokumentų analizė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 48 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Ilze Briška, Gunta Siliņa-Jasjukeviča,
Būsimų mokytojų bendrųjų metakognicijų ugdymas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Māra Urdziņa-Deruma, Austra Celmiņa-Ķeirāne, Austra Avotiņa, Inguna Karlsone,
Stebėjimo eskizų diagnostinė analizė: Latvijos universiteto pavyzdžiai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 50 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
Suherman Suherman,
Recenzija: Morgan, G. A., Liao, H. F., & Józsa, K. (2020). Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ)
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 48 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Stonkuvienė,
Apie autorius
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 45 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Anckaert Luc,
Multimodal Education: Philosophy and Practice, by Baranova, Jurate and Duobliene, Lilija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 47 (2021): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
88
89
90
91
92
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites