Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Knygos
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Kronika
Robertas Bartusevičius
Publikuota 2011-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2011.26.2974
147-149.pdf
Kaip cituoti
Bartusevičius, R. (2011) “Knygos”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 26, pp. 147–149.
doi:10.15388/ActPaed.2011.26.2974
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 26 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Knygos
T 26 (2011)
Knygos
Santrauka
Mokslinės monografijos „Lietuvos švietimo politikostransformacijos“ aptartis
147-149.pdf
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Ona Tijūnėlienė, Vanda Kavaliauskienė,
Juozo Vaitkevičiaus kvietimas mokytojui pažinti save
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Audronė Juodaitytė,
Vaikų auklėjimas mokykloje: socialinis-pedagoginis aspektas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 4 (1997): Acta Paedagogica Vilnensia
Birutė Pociūtė,
Leono Jovaišos indėlis į profesinio orientavimo tyrimus ir praktiką
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 25 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
Sandra Kairė,
BŪTI PRIIMTAM AR BŪTI MATOMAM: KULTŪRINIO SUSIDŪRIMO KOMPLEKSIŠKUMAS VYKDANT TARPKULTŪRINĮ UGDYMĄ
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 34 (2015): Acta Paedagogica Vilnensia
Aušra Žemgulienė,
Istorinio laiko supratimas pradinėse klasėse: ugdymo lūkesčiai ir pasiekimai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 44 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Giedrė Purvaneckienė,
Mokslininkių karjera tiksliuosiuose moksluose ir šeima: pasirinkimas ar dermė?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 21 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
Vilija Targamadzė,
Geros mokyklos koncepcijos įgyvendinimas Lietuvoje ar vice versa
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Csilla Pesti, Nóra Rapos, Krisztina Nagy, Mariann Bohán,
Mokymosi siekinių pagrindu sudaromų mokytojų rengimo programų analizė: programų kūrimo patirtis Vengrijoje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 38 (2017): Acta Paedagogica Vilnensia
İnci Yılmazlı Trout,
Integracija į doktorantūros studijų programą: menu grįstas doktorantų patirčių tyrimas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 40 (2018): Acta Paedagogica Vilnensia
Sandra Rimkutė-Jankuvienė, Rūta Girdzijauskienė,
AUKŠTESNIŲJŲ KLASIŲ MOKINIŲ MUZIKINIO KŪRYBIŠKUMO UGDYMAS MUZIKINĖMIS KOMPIUTERINĖMIS TECHNOLOGIJOMIS: MUZIKOS MOKYTOJŲ PATIRTIS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 34 (2015): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
31
32
33
34
35
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites