Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Knygos
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Kronika
Robertas Bartusevičius
Publikuota 2011-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2011.26.2974
147-149.pdf
Kaip cituoti
Bartusevičius, R. (2011) “Knygos”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 26, pp. 147–149.
doi:10.15388/ActPaed.2011.26.2974
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 26 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Knygos
T 26 (2011)
Knygos
Santrauka
Mokslinės monografijos „Lietuvos švietimo politikostransformacijos“ aptartis
147-149.pdf
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Liuda Šiaučiukėnienė,
Mokymo diferencijavimo pagrindai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 3 (1996): Acta Paedagogica Vilnensia
Bronislovas Bitinas,
Disertacinis tyrimas: tikrovės nuotrauka ir kūrybinė intervencija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 27 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
Vadim Rouk,
MOKYMO PROGRAMOS ISTORIJA IR PLANAVIMAS: TEORINĖ KONSTRUKCIJA IR KAI KURIOS MOKYMO PROGRAMOS TOBULINIMO GAIRĖS ESTIJOJE 1987–1996 METAIS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 31 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
Vikinta Rosinaitė,
Studentų karjeros kompetencijų ugdymas: empirinis efektyvumo sąlygų įvertinimas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Vytautas Bernotas,
Moksleivių ekologinės kultūros ugdymas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 5 (1998): Acta Paedagogica Vilnensia
Artūras Mickus, Antanas Vidžiūnas,
Informacinių komunikacinių technologijų ir nuotolinių studijų metodų diegimas tradicinėse studijose
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 23 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Jovita Žėkaitė, Vaiva Schoroškienė, Ieva Adomaitytė-Subačienė, Erika Speičytė-Ruschhoff,
Skaitmeninės atskirties veidai: formaliojo ugdymo dalyvių požiūris į skaitmeninę atskirtį ir jo kaita nuotolinio ugdymo laikotarpiu pandemijos sąlygomis
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 47 (2021): Acta Paedagogica Vilnensia
Vanda Aramavičiūtė,
Vyresniųjų mokinių emocinių išgyvenimų pokyčiai: longitudinis tyrimas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 27 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
Zita Nauckūnaitė,
LIETUVIŲ KALBOS IR LITERATŪROS UGDYMO SIEKINIAI IR JŲ ĮGYVENDINIMO RETROSPEKTYVA
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
Liene Valdmane,
Medijų ir informacinis raštingumas kaip asmens įgalinimo priemonė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 37 (2016): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
10
11
12
13
14
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites