Disertacinis tyrimas: tikrovės nuotrauka ir kūrybinė intervencija
EDUKACINIŲ TYRIMŲ METODOLOGIJA
Bronislovas Bitinas
Publikuota 2011-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2011.27.2970
11-21.pdf

Reikšminiai žodžiai

edukologinio tyrimo rezultatų mokslinis naujumas ir teorinis reikšmingumas
kiekybiniai
kokybiniai
intervenciniai tyrimo metodai

Kaip cituoti

Bitinas, B. (2011) “Disertacinis tyrimas: tikrovės nuotrauka ir kūrybinė intervencija”, Acta Paedagogica Vilnensia, 27, pp. 11–21. doi:10.15388/ActPaed.2011.27.2970.

Santrauka

Profesorius
Socialinių mokslų (edukologijos) habilituotas daktaras
Tel. (8 5) 245 55 84
El. paštas: brbitinas@gmail.com

Straipsnyje aptariama daktaro disertacijos pagrindinio komponento – disertacinio tyrimo problema. Esminiai reikalavimai doktoranto vykdomam tyrimui – rezultatų mokslinis naujumas ir teorinis reikšmingumas – tenkinami metodologiškai pagrįstu edukologinio tyrimo metodų taikymu. Tuo remiantis aptariamas observacinių (kiekybinių, kokybinių) ir intervencinių švietimo ir ugdymo tyrimo strategijų įgyvendinimas sisteminiu pagrindu.

11-21.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai