El. mokymasis aukštosiose mokyklose pandemijos metu ir po jos
Straipsniai
Liudmyla Holubnycha
Yaroslav Mudryi National Law University, Kharkiv, Ukraine
https://orcid.org/0000-0002-8252-9893
Tetiana Besarab
Yaroslav Mudryi National Law University, Kharkiv, Ukraine
Yana Pavlishcheva
Yaroslav Mudryi National Law University, Kharkiv, Ukraine
Oksana Kadaner
Yaroslav Mudryi National Law University, Kharkiv, Ukraine
Oksana Khodakovska
Yaroslav Mudryi National Law University, Kharkiv, Ukraine
https://orcid.org/0000-0002-2168-4558
Publikuota 2022-11-07
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.48.3
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

nuotolinis mokymasis
universiteto studentai
anglų kalbos mokymas
aukštoji mokykla

Kaip cituoti

Holubnycha, L. (2022) “El. mokymasis aukštosiose mokyklose pandemijos metu ir po jos”, Acta Paedagogica Vilnensia, 48, pp. 47–60. doi:10.15388/ActPaed.2022.48.3.

Santrauka

Straipsnyje aptariami koronaviruso COVID-19 realybės sukelti iššūkiai aukštojo mokslo sistemai. Pristatoma teigiama nuotolinio anglų kalbos mokymo ir mokymosi patirtis (Ukrainos Jaroslav Mudryi nacionaliniame teisės universitete) pasirodė reikšminga pandemijos metu ir gali būti naudinga visuomenei tobulinant ugdymo procesus ir po pandemijos. Straipsnio tikslas – pasidalyti teigiama patirtimi, kaip pandemijos metu aukštajame moksle organizuoti anglų kalbos mokymąsi elektroniniu būdu, siekiant ir vėliau panaudoti el. mokymosi pasiekimus švietimo praktikoje, išryškinti ir spręsti jos problemas. Išsiaiškinti nagrinėjamo klausimo pranašumus ir trūkumus padėjo bendrieji teoriniai (analizės ir sintezės) ir empiriniai (stebėjimo ir aptarimo) metodai. Tyrimo metu padarytos šios išvados: asinchroninis nuotolinis mokymasis efektyvus labai motyvuotiems studentams; sinchroninės mokymo formos padeda lavinti visų rūšių kalbinius įgūdžius. Nuotolinio mokymo ir mokymosi pranašumai – galimybė rodyti reikiamą didaktinę medžiagą ekrane, teikti studentams geresnės kokybės garso ar vaizdo medžiagą. Su tokiu mokymu siejamos problemos – būtina stipri studentų motyvacija, ši susijusi su studentų saviorganizacija ir gebėjimu dirbti savarankiškai; kartais nepakankami techniniai akademinio personalo įgūdžiai; akademinis nesąžiningumas, dėl kurio testavimas tampa beprasmis.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>