Virtualios mokymosi aplinkos: naujos mokymosi politikos strategijos modeliavimas
Straipsniai
Sergejus Neifachas
Vilniaus universitetas
Tomas Butvilas
Vilnius Tech
Kristina Kovaitė
Vilnius Tech
Publikuota 2022-12-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.49.7
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

virtuali mokymosi aplinka
aplinkos modeliavimas
naujos mokymosi strategijos
ugdymo turinio kontekstai
švietimo politikos prioritetai

Kaip cituoti

Neifachas, S., Butvilas, T. and Kovaitė, K. (2022) “Virtualios mokymosi aplinkos: naujos mokymosi politikos strategijos modeliavimas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 49, pp. 98–114. doi:10.15388/ActPaed.2022.49.7.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama virtualios mokymo(si) aplinkos modeliavimo dimensija ir jos įgyvendinimo praktika. Išryškėja besikeičiančios ugdymo tendencijos, todėl būtina atspindėti ir pagrįsti virtualios ugdymo aplinkos modeliavimo kontūrus. Ieškant naujų mokymo(si) strategijų konceptualizavimo būdų, ypač svarbu suvokti įtraukų, įgalinantį atvirų mokymosi erdvių kontekstą, adekvačiai įvertinti ugdymo turinio elementus ir numatyti galimas jų raiškos ypatybes įtraukiojo mokymosi kontekste. Straipsnyje refleksyviais metodais analizuojamas virtualios mokymosi aplinkos modeliavimas. Pabrėžiama, kad naujosios švietimo politikos strategijos tikslas – sukurti mokymosi aplinką, kurioje skirtingų gabumų ir pomėgių žmonės galėtų tinkamai mokytis, prisitaikyti prie skirtingų gyvenimo situacijų ir tikslų, derinti, tarkime, formalųjį mokymąsi ir saviugdą. Pateikiant kokybinius duomenis kartu pristatomi mokytojų ir švietimo ekspertų požiūriai bei vertinimas.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.