XXI a. mokyklos architektūros modelis: tyrimų rezultatų sintezė
Straipsniai
Grėtė Vilbikienė
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Publikuota 2021-12-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2021.47.11
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

mokyklų architektūra
fizinė mokymo(si) aplinka
XXI a. mokyklos modelis
dalyvaujamasis dizainas
pedagogika
šiuolaikiniai bendrojo ugdymo(si) tikslai ir uždaviniai

Kaip cituoti

Vilbikienė, G. (2021) “XXI a. mokyklos architektūros modelis: tyrimų rezultatų sintezė”, Acta Paedagogica Vilnensia, 47, pp. 156–172. doi:10.15388/ActPaed.2021.47.11.

Santrauka

Straipsnyje išskiriamos ir analizuojamos aktualiausios ir dažniausiai nagrinėjamos šių dienų tyrimų temos, apimančios pedagogiką ir fizinę mokymo(si) aplinką, stengiantis analizuoti šios sąsajos būdus, priemones, aspektus ir metodikas kitų tyrėjų mokslo darbuose. Nagrinėjant pedagogikos ir fizinės mokyklų aplinkos sąsajas buvo pasitelkta sisteminė literatūros šaltinių analizė. Remiantis sisteminės analizės rezultatais straipsnyje yra pateikiamas mokyklų architektūros ir šiuolaikinio bendrojo ugdymo(si) tikslų ir uždavinių sąveikos modelis. Tai XXI a. mokyklos modelis, atskleidžiantis tuos fizinės mokymo(si) aplinkos veiksnius ir savybes, kurios padėtų sukurti šiuolaikinį ugdymą(si) atitinkančią fizinę mokymo(si) aplinką.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>