Mokinių raštingumo problemos lietuvių kalbos ir literatūros valstybinio brandos egzamino darbuose: sintaksės žinių spragos
Straipsniai
Laimutė Bučienė
Vytauto Didžiojo universitetas
Publikuota 2021-12-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2021.47.6
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

raštingumas
mokinys
rašinys
sintaksė
valstybinis brandos egzaminas

Kaip cituoti

Bučienė, L. (2021) “Mokinių raštingumo problemos lietuvių kalbos ir literatūros valstybinio brandos egzamino darbuose: sintaksės žinių spragos”, Acta Paedagogica Vilnensia, 47, pp. 80–92. doi:10.15388/ActPaed.2021.47.6.

Santrauka

Straipsnyje aprašomo tyrimo objektas – 2019 m. lietuvių kalbos ir literatūros valstybinio brandos egzamino rašinių sintaksės klaidos. Remiantis 300 silpnai ir patenkinamai įvertintų mokinių darbų iš visų 10 Lietuvos apskričių, analizuojama, dėl kurių sintaksės reiškinių vartojimo dvyliktos klasės mokiniams kyla daugiausia sunkumų kuriant nuoseklų struktūruotą tekstą. Apibendrinant tyrimo rezultatus daroma išvada, kad abiturientams daugiausia rūpesčių kelia linksnių ir padalyvio vartojimas. Mokymo(si) procese šiems dalykams turėtų būti skiriama daugiau dėmesio.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.