STUDENTŲ KŪRYBIŠKUMO, ASMENYBĖS BRUOŽŲ IR GIMIMO EILIŠKUMO SĄSAJOS
UGDYMAS KARJERAI: LŪKESČIAI, STRATEGIJOS, METODAI
Daiva Grakauskaitė-Karkockienė
Publikuota 2013-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2013.31.2513
84-94.pdf

Reikšminiai žodžiai

kūrybiškumas
asmenybės bruožai
gimimo eiliškumas
meninio profilio ir socialinių mokslų studentai

Kaip cituoti

Grakauskaitė-Karkockienė, D. (2013) “STUDENTŲ KŪRYBIŠKUMO, ASMENYBĖS BRUOŽŲ IR GIMIMO EILIŠKUMO SĄSAJOS”, Acta Paedagogica Vilnensia, 31, pp. 84–94. doi:10.15388/ActPaed.2013.31.2513.

Santrauka

Daiva Grakauskaitė-Karkockienė
Docentė socialinių mokslų (psichologijos) daktarė
Lietuvos edukologijos universiteto
Ugdymo mokslų fakulteto
Psichologijos didaktikos katedra
Studentų g. 39-328, LT-08106 Vilnius
El. paštas: daiva.karkockiene@leu.lt

Straipsnyje pristatomas Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) socialinių mokslų ir meninio profilio studentų kūrybiškumo, asmenybės savybių ir gimimo eiliškumo sąsajų tyrimas. Rezultatai parodė, kad socialinių mokslų ir meninio profilio studentų kūrybiškumo skirtumai nėra reikšmingi. Nustatyta teigiama kūrybiškumo ir asmenybės atvirumo priklausomybė. Statistiškai reikšmingų kūrybiškumo ir gimimo eiliškumo skirtumų nerasta. Tyrimas taip pat atskleidė, kad jauniausiems vaikams šeimoje būdingi didesni ekstraversijos įverčių rodikliai.

84-94.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.