Sveikatos priežiūros specialistų sąlytis su (ne)etiškomis situacijomis prasideda institucijoje, kurioje studijuojama, o su pirmaisiais sunkiais atvejais susiduriama profesinės praktikos metu. Šio tyrimo tikslas yra ištirti su studentų etikos suvokimu studijų ir praktikos aplinkose susijusias problemas ir jų priežastis (neetiškomis situacijomis). Taip pat siekiama atskleisti Talino sveikatos priežiūros kolegijos studentų informuotumą apie profesinę etiką ir kaip jie naudoja esamas paramos sistemas spręsdami neetiškomis situacijomis kylančias problemas.
Rezultatai atskleidė, kad visiems respondentams svarbus etiškas bendravimas ir elgesys. Empatija, etiškas grįžtamasis ryšys ir konfidencialumas suprantami kaip svarbios etikos standartų dedamosios studijų ir praktikos aplinkose. Respondentų teigimu, problemų dėl etikos gali kilti ne tik tarp sveikatos priežiūros specialisto ir paciento, bet ir tarp sveikatos priežiūros specialisto ir gydytojo, vadovo ar dėstytojo. Visi respondentai išskyrė praktinio ir į profesinį mokymą integruoto požiūrio į etinių sprendimų priėmimą svarbą.