Tarpkultūrinės edukacinės erdvės poveikis būsimų mokytojų tarpkultūrinės kompetencijos formavimuisi aukštojoje pedagoginėje mokykloje
Straipsniai
Oksana Pryshlіak
Ternopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University, Ukraine
https://orcid.org/0000-0003-3108-502X
Vira Polishchuk
Ternopil Volodymyr Hnatuik National Pedagogical University, Ukraine
Natalia Lupak
Ternopil Volodymyr Hnatuik National Pedagogical University, Ukraine
Publikuota 2020-12-28
https://doi.org/10.15388/ActPaed.45.3
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

tarpkultūrinė edukacinė erdvė
tarpkultūrinė kompetencija
tarpkultūrinės brandos modelis
būsimi mokytojai
aukštoji pedagoginė mokykla

Kaip cituoti

Pryshlіak O. , Polishchuk, V. and Lupak, N. (2020) “Tarpkultūrinės edukacinės erdvės poveikis būsimų mokytojų tarpkultūrinės kompetencijos formavimuisi aukštojoje pedagoginėje mokykloje”, Acta Paedagogica Vilnensia, 45, pp. 42–59. doi:10.15388/ActPaed.45.3.

Santrauka

Straipsnyje, remiantis teoriniu P. Kingo ir M. Baxter Magoldos tarpkultūrinės brandos modeliu ir empirinio tyrimo duomenimis, aptariama tarpkultūrinės edukacinės erdvės įtaka būsimų mokytojų tarpkultūrinės kompetencijos formavimuisi aukštojoje pedagoginėje mokykloje. Tyrimas buvo atliktas 2019 m. Ternopilio Volodymyro Hnatyuko nacionalinio pedagoginio universiteto (Ukraina) Pedagogikos ir psichologijos institute. Čia buvo įkurtas Tarpkultūrinės komunikacijos centras, kurio veikla skirta tarpkultūrinei edukacinei erdvei modeliuoti ir įgyvendinti šiame universitete. Centro vykdomame pedagoginiame eksperimente dalyvavo 63 būsimi mokytojai. Atliktas tyrimas patvirtino hipotezę, kad tarpkultūrinės edukacinės erdvės sukūrimas aukštojoje mokykloje teigiamai veikia tarpkultūrinės kompetencijos formavimąsi.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai