Straipsnyje, remiantis teoriniu P. Kingo ir M. Baxter Magoldos tarpkultūrinės brandos modeliu ir empirinio tyrimo duomenimis, aptariama tarpkultūrinės edukacinės erdvės įtaka būsimų mokytojų tarpkultūrinės kompetencijos formavimuisi aukštojoje pedagoginėje mokykloje. Tyrimas buvo atliktas 2019 m. Ternopilio Volodymyro Hnatyuko nacionalinio pedagoginio universiteto (Ukraina) Pedagogikos ir psichologijos institute. Čia buvo įkurtas Tarpkultūrinės komunikacijos centras, kurio veikla skirta tarpkultūrinei edukacinei erdvei modeliuoti ir įgyvendinti šiame universitete. Centro vykdomame pedagoginiame eksperimente dalyvavo 63 būsimi mokytojai. Atliktas tyrimas patvirtino hipotezę, kad tarpkultūrinės edukacinės erdvės sukūrimas aukštojoje mokykloje teigiamai veikia tarpkultūrinės kompetencijos formavimąsi.