Straipsnyje autorės supažindina su pagrindiniais DIALLS (Kultūrinio raštingumo ugdymo(si) mokyklose) projekto tikslais (2018–2021 m.). Aprašomas projekto veiklas koordinuoja Kembridžo universitetas, finansuoja EK mokslo ir inovacijų programa HORIZON 2020, įgyvendina 9 Europos ir Jeruzalės universitetai. Vilniaus universitetas yra vienas iš konsorciumo narių/partnerių, o veiklas Lietuvoje įgyvendina Ugdymo mokslų institutas. Teorinėje straipsnio dalyje analizuojama socialinė atsakomybė kultūrinio raštingumo ir aktyvaus pilietiškumo kontekste. Empirinėje dalyje pristatomi, atskleidžiami ir lyginami empirinio tyrimo duomenys. Remiantis literatūros šaltinių ir empirinio tyrimo duomenų analize, pateikiama keletas įžvalgų apie socialinės atsakomybės, dalyvavimo, bendradarbiavimo ir pilietiškumo atspindžius nacionaliniuose švietimo politikos dokumentuose.