Psichopedagoginė intervencija kaip vaikų dvasinio intelekto vystymasis: teorinio pagrindo paieškos
Straipsniai
Ina Grasmane
Daugavpils University, Latvia
Anita Pipere
Daugavpils University, Latvia
Publikuota 2020-09-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.44.6
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

dvasingumas
dvasinis vystymasis
dvasinis intelektas
psichopedagoginė intervencija

Kaip cituoti

Grasmane, I. and Pipere, A. (2020) “Psichopedagoginė intervencija kaip vaikų dvasinio intelekto vystymasis: teorinio pagrindo paieškos”, Acta Paedagogica Vilnensia, 44, pp. 81–98. doi:10.15388/ActPaed.44.6.

Santrauka

Mokslinis šio darbo aktualumas susijęs su poreikiu paruošti inovatyvią, teoriškai ir empiriškai pagrįstą psichopedagoginės intervencijos programą, skirtą vaikų dvasinio intelekto vystymuisi. Dvasingumo tyrimai šiuo metu remiasi moksliškai pagrįstais apibrėžimais, teoriniais modeliais ir dvasinio vystymosi konstruktais. Tačiau terminologija šiame lauke nėra visiškai apibrėžta, trūksta su dvasingumu susijusios terminologijos, skirtos tyrimų ir praktikos sritims. Šiame straipsnyje orientuojamasi į teorinę dvasingumo, dvasinio intelekto ir dvasinio vystymosi konceptų analizę bei aprašomos teorinės prieigos, kurios lemia naujausius tyrimus, orientuotus į dvasinio vystymosi procesus. Autorės orientuojasi į teorinę dvasinio vystymosi analizę remiantis kognityvine-pažintine, socialinės ekologijos bei dinaminių sistemų prieigomis. Psichopedagoginė intervencija bus pagrįsta remiantis išsamiu dvasingumo, dvasinio intelekto ir dvasinio vystymosi konceptų nagrinėjimu bei remsis siekinių ir metodų, skirtų dvasinio intelekto vystymuisi, apibrėžimu.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.