Gabių mergaičių mokymosi patyrimas bendrojo ugdymo mokykloje
Straipsniai
Evelina Undro
Vilniaus miesto pedagoginė psichologinė tarnyba
Sigita Girdzijauskienė
Vilnius University, Lithuania
Publikuota 2019-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.43.4
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

gabumai
gabios paauglės
mokymosi aplinka
mokytojų nuostatos
mokymo būdai

Kaip cituoti

Undro, E. and Girdzijauskienė, S. (2019) “Gabių mergaičių mokymosi patyrimas bendrojo ugdymo mokykloje”, Acta Paedagogica Vilnensia, 43, pp. 57–70. doi:10.15388/ActPaed.43.4.

Santrauka

Gabūs vaikai bendrojo ugdymo mokyklose ne visada atpažįstami, todėl jų ugdymosi poreikiai nėra tinkamai patenkinami. Pagal Miuncheno dinaminį gebėjimų ir pasiekimų modelį, gebėjimams ugdyti ypatingą vaidmenį turi mokyklos aplinka. Šiame tyrime analizuotas šešių intelektualiai gabių mergaičių, besimokančių skirtingų bendrojo ugdymo mokyklų aštuntose klasėse, mokymosi patyrimas. Taikant indukcinę teminę analizę, išskirtos trys jų mokymosi aplinką atskleidžiančios temos: mokytojų nuostatos dėl visų mokinių vienodų mokymosi pagalbos poreikių, mažai efektyvių tradicinių mokymo metodų ir mokytojų santykio su mokiniais klasėje.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.