Tyrimo tikslas – atskleisti vizualinės propagandos ir pedagogikos ryšį socializmo laikotarpiu Vengrijoje, analizuojant įvairius vienos Lenino nuotraukos pateikimo variantus. Idėjų indoktrinacija buvo labai svarbi to meto vaikų ir netgi mokytojų socializacijos procese, todėl komunistų valdžia bandė sukurti naujų ceremonijų ir ritualų tvarką bei socialistinę tapatybę. Straipsnyje analizuojami vaizdai (nuotraukos ir paveikslai) atskleidžia jų skirtingas funkcijas, reikšmes. Parodoma, kaip, keičiant ir transformuojant nuotraukas bei kontekstus, galėjo būti manipuliuojama tais, kam jie buvo skirti. Pirmoji nuotrauka, paimta iš mano tyrimų (juose buvo analizuojamas praėjusio šimtmečio aštunto dešimtmečio Vengrijos pedagogikos žurnalų turinys), rodo netradicinį Lenino kaip vaiko atvaizdą.