Mokytojas kaip esminis mokymosi kokybės veiksnys: asmeninių priemonių plotmė
UGDYTOJO ASMENYBĖS SVARBA
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2016-09-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2016.36.10074
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokymosi kokybė
pedagoginė galia
pedagoginė meilė
humoras
taktas
optimizmas

Kaip cituoti

Martišauskienė, E. (2016) “Mokytojas kaip esminis mokymosi kokybės veiksnys: asmeninių priemonių plotmė”, Acta Paedagogica Vilnensia, 36, pp. 87–98. doi:10.15388/ActPaed.2016.36.10074.

Santrauka

Straipsnyje keliama mokymosi kokybės tobulinimo pedagoginėmis priemonėmis problema. Aptariama, kokį poveikį mokymosi kokybei daro mokinio ir mokytojo asmeninių galių lygis, jų susipynimas, suponuojantis kitų galimų priemonių efektyvų naudojimą ir naujų kūrimą. Analizuojama, kaip mokytojo asmeninis potencialas skleidžiasi daugiausia pripažintomis „priemonėmis“: pedagogine galia, pedagogine meile, humoru, taktu ir optimizmu. Straipsnis grindžiamas mokslinės literatūros analize, patirtimi, tyrimais.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 > >>